2/10/14



Πως περναει μα πως περναει ο καιρος!!!!
δεν τα καταφερνω τελικα να ειμαι συνεπης σε πιο συχνες αναρτησεις, σε αυτο το συμπερασμα καταληγω σημερα!!!Αλλα αποφασισα να επιστρεψω ισως οχι πιο συχνα αλλα με διαγωνισμο που θα γινει στην σελιδα του elisabeths stories  στο facebook  μπορειτε να δειτε  τους ορους  και να συμμετασχετε πατωντας εδω 
μιας κ δεν εμφανιζομαι πιο συχνα ας κανω ενα διαγωνισμο μιας κ το μελεταω πολυυυ καιρο.

ας σας δειξω  λοιπον με τι καταπιανομαι  τελευταια. μπορει ο καιρος να μην εχει χειμωνιασει, να μην εχει κρυωσει ακομα αλλα εγω εχω πιασει τα βελονακια και τις βελονες μου ανα χειρας και πλεκω!!!πολυ αγχολυτικη διαδικασια τελικα το πλεξιμο!!!





εχω ξεκινησει με απλα πραγματα καθ οτι δεν ημουν και εξπερ στο ειδος και αργοτερα ποιος ξερει που θα με βγαλει. ετσι σημερα θα σας δειξω μερικα πλεκτα κοσμηματα που εφτιαξα!και συγκεκριμενα βραχιολια!με απλες πλεξεις για οσες ξερουν βελονακι αλλα φαντασια να εχεις και μπορεις να φτιαξεις πολλα πραγματα!




 Αυτα λοιπον για σημερα, δεν θα υποσχεθω ξανα οτι θα κανω συντομα αναρτηση γιατι δεν θελω να την αθετησω.σας αφηνω λοιπον και θα πω μονο στο επανιδειν!!!!






Ααααα ξεχασα να σας ευχηθω και καλο μηνα!!!!!!!!!!!!Καλο μηνα λοιπον!!!!!!!!

                                               Σας χαιρετω!!!!

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα!! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό μήνα Ελισάβετ!!! Μ΄αρέσουν οι δημιουργίες σου με το βελονάκι, μπράβο κοριτσάκι μου! Πολύ όμορφο και το κουμπί που διάλεξες για το πράσινο....φιλιά κι από κοντά, σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλα πες το μην ντρέπεσαι