3/12/11


Βράδυ  σαββάτου, ώρα  00:40 κρυωμένη και πολυ κουρασμενη!!!!! δεν θα αφήσω όμως την ευκαιρία  να πάει χαμένη, το πήρα απόφαση και θα κάνω ανάρτηση, αφου αν δεν ήταν κ αυτο θα περνουσε μήνας και δεν θα τα κατάφερνα...(να ένα καλό που μπορεί να έχει  μια ιωση).Αποφάσισα λοιπόν κατόπιν πολλης περισκέψεως και σκέψεως να σας δείξω μερικά από τα δαχτυλίδια που είχα φτιάξει τελευταίως...και με αφορμή το μάρκετ που είχα πάρει μερος!!!Τα κουμπιά όπως βλέπετε για μια ακομη φορά έχουν την τιμητικη τους!!!!Σας αφήνω να απολαύσετε τις δημιουργιες μουυυυυυ!!! Καληνυχτα!

21 σχόλια:

  1. Φανταστικά!!!Τέλεια!!!!Μπράβο και περαστικά σου εύχομαι για το κρυολόγημα!Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!! Πολύ όμορφα τα δαχτυλίδια σου!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, μικρό χειρότεχνο!
    Πολύ ωραία τα δαχτυλιδάκια σου. Περαστικά.
    Στο Λούτσιολα πήγες;
    Φιλιά, όταν γιάνεις, πάμε για κάνα καφέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφα! Περαστικά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΚΑΠΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΥΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά γλυκιά μου!!!!Ομορφα τα δαχτυλιδάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!!Περαστικούλια!!!!Όλοι το παλεύουμε με τις ιώσεις !!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααα για αυτο δεν σε είδα στο λούτσιολα! πολλά περαστικά για να έρθεις δυνατή στο επόμενο μάρκετ!ΠΟλύ όμορφα τα δαχτυλίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά σου κοριτσάκι. Ελπίζω ν ξεκουραστείς και να επιστρέψεις δριμύτερη! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σημερα πιστευω να εισαι πολυ καλυτερα. Τα δαχτυλιδια σου ειναι μοναδικά και πολυ πολυ ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοριτσια ασχημα τα νεα!!! ειμαι ακομα αρρωστη κ πολυ χειροτερα. οποτε δεν θα με δειτε στο επομενο μαρκετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πανεμορφ!εχω μια αδυναμια στα δαχτυλιδια και τα δικα σου ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα δαχτυλιδάκια!!!Βλέπω και κάποιος άλλος έχει εμμονή με τα κουμπάκια!!Χα,χα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ.ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΡΙΤΣΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φανταστικές οι δημιουργίες σου!!!και εγώ που τα έχω δει και απο κοντά σου δίνω χίλια μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hola, los anillos son preciosos, están muy bien hecho,son originales, te mando un saludo de España.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απλα καταπληκτικά... Δεν έχω λόγια! Χάρηκα που σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλα πες το μην ντρέπεσαι