22/2/11

Γειά σας! Αποφάσισα να κάνω αυτην την ανάρτηση- ερώτημα με αφορμή μια ίωση!Για να μην σας μπερδεύω θα πάρω την ιστορία από την αρχη!Την παρασκευή έπαθα μια ιωσούλα που με διέλυσε η άτιμη με αποτέλεσμα σημερα να ειναι τρίτη και θα βγω έξω μετά απο 4 ημέρες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ειμαι ολη μερα μεσα και ξαπλωμενη αρα είχα άπλετο χρόνο για να ασχοληθω με το blog μου! Αποφάσισα να του κανω μια μικρη ανανέωση και να μαθω να χειρίζομαι μερικα πράγματα στο blog μονη μου, πράγμα το οποίο μου πήρε πολλέεεεεες ώρες!έπειτα αφού εξάντλησα το θέμα αυτό αρχισα να επισκέπτομαι γνωστα και άγνωστα blog , να σχολιαζω να παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς κτλ κτλ, πολυ χρόνο πήρε και αυτο τελικά εκ του αποτελέσματος!εδώ έχω να κάνω μια παρενθεση και να πω ποσο χρήσιμο και ποσο βοηθαει καποιον που θέλει να σχολιασει σε ένα blog το NA MΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ, όπως προείπε και η αγαπητη Μαρια Ζ!πάμε παρακάτω λοιπόν για να φτάσω στο ζητούμενο , που βρίσκετε τόσο χρονο να ασχολειστε τοσο να σχολιαζετε για παραδειγμα η μαρια ειπε οτι παρακολουθει πανω απο 200 blog? καθημερινα?θα τρελαθω εγω ουτε 20 δεν προλαβαινω. Επισης να κανετε διαγωνισμους (ζηλεψα κ εγω οποτε εν αναμονη)να δημιουργείτε να καλυπτετε και ολες τις υπολοιπες υποχρεωσεις εκτος του blog ,να δουλευετε και να κανετε ολα αυτα που κανει ενας ανθρωπος? και πολλες απο εσας εχουν και οικογενειες κ παιδια. εγω γιατι δεν τα προλαβαινω ολα?που ειναι το μυστικο? για πειτε μου.αυτη ηταν η απορια μου και ηθελα να την εκφρασω.... Καλη σας μέρα!

19 σχόλια:

  1. Hello, hello! Καταρχήν περαστικά και ελπίζω να αναρρώσεις γρήγορα.
    Λογικό είναι να έχεις πελαγώσει αλλά θα σου πω τα δικά μου κόλπα και ελπίζω να σε βοηθήσω λίγο.

    Πρώτα απ'όλα άρχισε να χρησιμοποιείς το Google Reader/Αναγνώστη ή κάνε εγγραφή στο Bloglovin. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!Με αυτόν τον τρόπο έχεις καταχωρημένα όλα τα ιστολόγια που παρακολουθείς και ανοίγοντας απλά μια σελίδα θα βλέπεις με μια ματιά ποιά έχουν νέες αναρτήσεις (δεν χρειάζεται να τα ανοίγεις ένα ένα και να χάνεις χρόνο). Με αυτόν τον τρόπο διαλέγεις ποιά σε ενδιαφέρουν, σε ποιά θέλεις να αφήσεις σχόλιο ή απλά τα αφήνεις για αργότερα (τα επισημαίνεις σαν αδιάβαστα). Το ότι κάποιος μπορεί να παρακολουθεί 200 και βάλε ιστολόγια δεν σημαίνει ότι τα επισκέπτεται ΟΛΑ κάθε μέρα! Είναι αδύνατον! Με το Google Reader όμως είναι δυνατόν!

    Κόλπο Νο2
    Blog Schedule. Μπορείς να οργανώσεις τις αναρτήσεις σου μέσα στην εβδομάδα και να κανονίσεις τι και πότε θα ανέβει. Έτσι, αν μια μέρα ξεχυλίζεις από δημιουργικό οίστρο μπορείς να ετοιμάσεις 2-3 αναρτήσεις και να της κανονίσεις να δημοσιεύονται 1 κάθε μέρα την ώρα που θα επιλέξεις. Μετά χαλαρώνεις!

    Αυτά. ελπίζω να σε βοήθησα λίγο. αν έχεις οποιαδήποτε άλλη απορία μην δυστάσεις να με ρωτήσεις. Δεν περνιέμαι για ειδικός αλλά έχω ρίξει πολύ ψάξιμο και πειραματισμό για το πώς λειτουργούν κάποια πράγματα, άρα ίσως μπορώ να σε βοηθήσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταρχάς περαστικά να σου πω,καθως την ίωση την πέρασα κι εγώ την προηγούμενη εβδομάδα κι ακόμα δεν μπορώ να πω πως έγιανα τέλος πάντων θα περάσει πού θα πάει,κατα δεύτερον πολύ όμορφο το blog σου αν και δεν ξέρω πως ήταν πριν γιατί τώρα σε βρήκα και νομίζω πως θα τα λέμε από εδω και πέρα.Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χα χα χα Καταρχήν να σου πω οτι βρήκα την ανάρτησή σου απολαυστικότατη!!! Πράγματι παρακολουθω 220 (επισήμως) ιστολόγια μόνο με κατασκευές (χώρια τα υπόλοιπα) ευτυχώς για εμένα δεν κάνουν όλοι αναρτήσεις κάθε μέρα οπότε με το σύστημα που σου ανέφερε η Αντσο και λίγη καλή θέληση τα προλαβαίνεις!!! Βέβαια να ομολογήσω οτι είμαι άνεργη με συνέπεια να μην έχω την δουλειά να μου τρώει επιπλέον χρόνο όμως οι απαιτήσεις του σπιτιού αλλάζουν όταν μια γυναίκα με οικογένεια δεν δουλεύει!!!
    Σε φιλω και ο,τι χρειαστείς εδώ θα είμαστε όλοι!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. angela σε ευχαριστω πολυυυυυ!!!! νομιζω οτι ενα βαρος εφυγε απο πανω μου.να σε ρωτησω αυτο το google πρεπει να εχω κ μειλ google? εκανα κ λογαρισμο sto bloglovin , μπορεις να μ πεις πως λειτουργει?δηλαδη καταχωρω τα ιστολογια κ μετα ?πως τα ψαχνω αυτο βασικα με ενδιαφερει κ πως θα μ δειχνει καθε νεα αναρτηση. σε ευχαριστωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολυμπια σε ευχαριστω κ τωρα που βρεθηκαμε θα τ λεμε! μαρια αντζελα και γενικα ολες σας ευχαριστω για την βοηθεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...ΤΟ ΝΕΟ ΛΟΥΚ ....ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΦΟΝΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ...ΕΙΜΑΙ ΜΑΜΑ ΜΕ3 ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΛΕΒΩ ΩΡΕς ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ....ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. foufoula ευχαριστω για τ περαστικα. τωρα που εγινα ξεφτεεεερι στα του blog (αστειευομαι) μπορω να σε βοηθησω να να αλλαξεις το φοντο η και οτι αλλο θελεις αρκει να το ξερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για το Google Reader δεν χρειάζεται να έχεις και Gmail γιατί έτσι κι αλλιώς κάνεις sign in με τον λογαριασμό που μπαίνεις και για το Blogger. Κάνε search στο Google για το Google Accounts και θα σε βγάλει σε μια κεντρική σελίδα που μπορεί να σου ζητήσει να κάνεις εγγραφή εκτός και αν είσαι ήδη συνδεδεμένη. Πάνω θα έχει το προφίλ σου, τα στοιχεία που έχεις καταχωρήσει κ.τ.λ. και από κάτω στο My products έχει διάφορες εφαρμογές αλλά και με το Edit μπορείς να προσθέσεις και άλλες. Μεταξύ αυτών θα είναι το Blogger, Gmail, Picasa Web Albums και το Reader. Simple as that! Κάθε φορά που θα πατάς follow σε ένα blog αυτόματα θα προστίθεται στην λίστα του Google Reader σου και κάθε φορά που θα το ανοίγεις αν πατάς στην αριστερή μπάρα το Blogs I'm following θα σου ανοίγουν δεξιά και θα τα διαβάζεις συνεχόμενα όλα όσα έχουν κάνει νέες αναρτήσεις τις τελευταίες 2-3 μέρες. Το μειονέκτημα που έχει και που γι'αυτο εγώ πλέον χρησιμοποιώ περισσότερο το Blogolovin είναι ότι στην ουσία διαβάζεις τις αναρτήσεις χωρίς να πηγαίνεις στο αυτούσιο Blog. Με αυτόν τον τρόπο χάνεις την δυνατότητα να δεις το Blog όπως είναι πραγματικά, αν έχει αλλάξει layout, αν έχει διαφημίσεις κ.τ.λ. και είναι κρίμα γιατί ο καθένας κάνει τόσο κόπο και προσπαθεί να φτιάξει το μπλογκοσπιτάκι του όσο καλύτερο γίνεται και τελικά με αυτόν τον τρόπο ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ!Επιπλέον στο Reader καταχωρούνται τα blog που είναι στο Blogger ενώ όλα τα υπόλοιπα από Wordpress π.χ. στα οποία δεν μπορείς να πατήσεις follow τα καταχωρείς σαν Subscriptions και πρέπει να τα ανοίγεις έτσι κι αλλιώς ένα ένα ξεχωριστά. Επίσης με το Bloglovin ανακαλύπτεις και καινούρια blogs που μπορει να σε ενδιαφέρουν από ήδη προτεινόμενα κ.τ.λ. που αλλιώς ίσως δεν τα έβρισκες ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εφημερίδα έγραψα! Και συνεχίζω... Στο Bloglovin πάνω πάνω βλέπεις Popular, New Posts, Blogs και Account. Πατώντας στο New Posts βλέπεις κάθε φορά όλες τις νέες αναρτήσεις και πατώντας σε αυτές που πιστεύεις ότι σε ενδιαφέρουν να διαβάσεις παρακάτω σου ανοίγει ένα νέο παράθυρο που είναι το κανονικό blog. Με αυτόν τον τρόπο μετριέται η επισκεψιμότητά σου σε αυτό το blog κι έτσι και ο κακόμοιρος ιδιοκτήτης του δεν αναρωτιέται "πώς αφου έχω 10 followers φαίνεται ότι το blog μου δεν το διαβάζει κανένας?" Κάθε φορά που θες να προσθέσεις ένα νέο Blog είτε πατάς το widget του Bloglovin στο blog του και σε παει κατευθείαν είτε αντιγράφεις τη διεύθυνση και πας στη σελίδα του Bloglovin σου και το προσθέτεις στο Add Blog.Οκ, ίσως είναι λίγο πιο χρονοβόρο από το Reader αλλά αξίζει γιατί μπορείς να προσθέτεις blogs από οποιαδήποτε πλατφόρμα Blogger, Wordpress, Typepad και θα εμφανίζονται όλα στη σειρά. Επιπλέον, όσο περισσότερους followers αποκτάει ένα blog στο Bloglovin τόσο πιο δημοφιλές γίνεται άρα ανεβαίνει στη λίστα με τα προτινόμενα.
    Ουφ! Πιστεύω να σε κατατόπισα.Για οποιαδήποτε άλλη απορία, εδώ είμαι. Shoot! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αντζελα ενα τεραααααααααααααααααααααααααααστιο ευχαριστωωωωω!!!!!!!!!!!!!! με κατατοπισες πληρως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το εκανες αγνωριστο το μπλογκοσπιτακι σου!!!Ειναι υπεεεεροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά! Ήταν μια δημιουργική ίωση...Το blog έγινε κουκλίστικο!Πραγματικά και εγώ έχω την ίδια απορία! Πώς προλαβαίνετε;;;;Επίσης είμαι τελείως άσχετη με τα του blog, πριν λίγο καιρό δεν μπορούσα ούτε σχόλιο να αφήσω όσο για φόντο και τα λοιπά όλες οι προσπάθειες μου έχουν πάντα καταστροφικές συνέπειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εφερες την Ανοιξη!!!!!Με γειά.
    Οσο για όλα όσα γράφει η Αντσ... και για μένα μοιάζουν ιερογλυφικά, απλά όσο ασχολείσαι μαθαίνεις. Εγω να δεις στραβάδι που ήμουν, αλλά οταν σ αρέσει κάτι το ψάχνεις και διαθέτεις χρονο, εγω τώρα που τα παιδιά είναι πια μεγάλα και δεν έχω υποχρεωσεις ...άπλετο! Μ έχει πιάσει και μια άρνηση για άλλη δουλειά εκτός χειροτεχνιας οπότε το blogging είναι εκ των ουκ άνευ.
    Περαστικά γειτόνισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα!!!!!!!!!Θα με βρείς στο http://chrysanthisart.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα και περαστικά σου....μάλλον θα είσαι καλά τώρα....πολ΄όμορφο το blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλο μηνα κ σε σενα λουρδη και σε ολες τις υπολοιπες κοπελες της γειτονιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικά σου και γω την πέρασα αυτην την ιωση και κρατησε αρκεταά . Πολυ ομορφη η δημιουργία σου .Σχετικα με την απορία σου θα σου πω οτι δεν προλαβαινω να παρακολουθω ολα τα μπλογκς , απλα βλεπω ολες τις τελευταιες καταχωρήσεις .θα ηθελα να τα παρακολουθώ και να συμμετεχω και σε δωρακια και διαφορα αλλα ..αλλα δυστυχως δεν υπάρχει χρονος . Καλό μήνα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλα πες το μην ντρέπεσαι